Този сайт използва "бисквитки" (cookies), с цел по-доброто обслужване на своите посетители. Научете повече.

Разбрах
0700 10 321
  • Работно време онлайн магазин:
  • Понеделник – Петък от 8:00 до 17:00
  • Обаждането към универсален номер се таксува съгласно тарифния Ви план към номера 0700
  • Пишете ни
0
Мога ли да закупя стока с наложен платеж?

Да, разбира се. Наложеният платеж е една от опциите при избор на метод на плащане.

Предлагате ли безплатна доставка?

MASTERHAUS Online предлага безплатна доставка:

  • Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка“ получава безплатна икономична доставка.
  • Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка над 100лв” , получава безплатна икономична доставка при достигане на обща стойност на поръчка от 100лв.
  • Всеки продукт, обозначен със статус "Безплатна доставка до магазин"получава безплатна доставка до избран от теб магазин на MASTERHAUS.
Продуктът се развали. Как да процедирам?

Направете проверка на гаранционната Ви карта. Ако продуктът е в гаранция, трябва да се обърнете към най-близкия до Вас сервиз, описан в гаранционната карта. Ако продуктът не разполагас с гаранционна карта, трябва да попълнете формуляра за връщане на продукт, за да бъде взет от куриер и изпратен до наш сервиз.

Може ли да върна стоката в някой от магазините на MASTERHAUS?

За ваше удобство, продукти, закупени от MASTERHAUS Online могат да бъдат върнати към някой от нашите магазини в цялата страна.

  • Кредитно известие ще бъде издадено  по време на връщането. За връщане в магазините на MASTERHAUS няма да се заплащат куриерски услуги;
  • Задължително носете със себе си ориганалната фактура, както и всички съпътстващи документи от направената покупка.
Каква е разликата между Промоции на месеца и Топ Цени?

Промоции на месеца са нашите най-изгодни предложения. Това са продукти, които са визуализирани в нашата Промо брошура. Всяка брошура се публикува на 1-во число от месеца и е валидна до края на месеца. Цените на продуктите в нея са еднакви за всички обекти от веригата MASTERHAUS.

ТОП Цени са нашите специални онлайн предложения. Тези продукти не спадат към промоции на месеца, тъй като срока им на валидност варира от 1 час до няколко месеца. Броят продукти на Топ цени винаги е по-голям от този на промоции на месеца, за това е хубаво да се проверяват по-често.

Защо не присъстват всички продукти от местния ви магазин в онлайн магазина?

Ние работим усърдно върху тази задача, като непрекъснато разширяваме продуктовата гама в онлайн магазина. Ако не успявате да намерите това, което търсите можете да го потърсите по наименование в полето "Търсене" или да се свържете с нашия Онлайн отдел на 070010321.

Мога ли да получа стоката си в избран от мен магазин на MASTERHAUS ?

MASTERHAUS Online предлага безплатно опцията "Вземи от магазин". Преди добавяне на всеки един артикул в кошницата, можете да изберете тази опция, както и от кой магазин желаете да получите Вашата стока.

Как мога да си направя поръчка през сайта?

Много лесно! Просто харесайте артикул от сайта, изберете начина на доставка, както и желания брой и натиснете бутона "Добави", след което артикула ще се качи в кошницата и от нея можете да направите поръчка като следвате стъпките. За подробна информация можете да разгледате нашия помощник от раздел "Обща информация".

Как да процедирам, ако получената стока е счупена?

Ако куриера е при Вас, трябва да попълните един протокол за увредена стока и да откажете пратката, за да се върне при нас. След като я получим ще я дублираме и изпратим отново. Ако приемете стоката, без да я прегледате, всякакви рекламации за повредена стока са неоснователни.

Защо плочките и ламинирания паркет имат 2 цени?

Цената под снимката отляво показва цената на кашон, а другата - цената на квадрат, като плочките и ламинирания паркет се продават на кашон.

Докъде доставяте пратки?

Доставяме пратки до всяко населено място на територията на България.

Направих поръчка преди няколко дни, защо още не е пристигнала пратката?

Ако колегите не са потвърдили поръчката Ви по телефона, значи че не сте я направили успешно и тя не е видима при нас. Необходимо е да направите нова поръчка или да се свържете с екипа ни за съдействие.