Свържете се с нас
Работно време онлайн магазин: Понеделник – Неделя от 8:00 до 18:00
Събота и Неделя от 8:00 до 17:00
Телефон за връзка 0700 10 321 0875 303 000

Обаждането към универсален номер се таксува съгласно тарифния Ви план към номера 0700

Изпрати съобщение Ново съобщение

Пишете ни на [email protected] или попълнете формуляра за обратна връзка.

Вие имате високи цели, искате да работите в среда, където идеите Ви се насърчават и ценят, обичате да работите сред професионалисти? Харесвате динамична среда и сте част от хората, които правят промени за по-добро и са успешни? Тук сте на правилното място.

Ангажираните и компетентни служители са ключови за нашата организация. Човешкият ни ресурс е нашият капитал. Хората в Мастерхаус, които подхождат енергично и активно, поемат отговорност и насърчават промяна към по-добро, са тези, които допринасят за организационното развитие и движат фирмата напред. Това е причината, поради която се фокусираме върху прецизния подбор на нови кадри и непрестанното обучение и развитие на персонала в компанията.

Днес бизнесът на Мастерхаус се състои от верига хипермаркети със стоки за строителството и дома, дистрибуторска мрежа и дълъг списък от партньори. Това осигурява големи възможности за кариерно развитие за образовани професионалисти. За нас е важно, че служителите влагат своите способности и енергия в съответсвие с бизнес целите и стратегията на организацията, че ги е грижа за работата, която вършат и намират смисъл в това, което правят.

Ние в "БОШНАКОВ" ЕООД си поставяме високи цели и ги изпълняваме. Вярваме, че основнaта причина това да се случва са хората в "БОШНАКОВ" ЕООД.

Ние Ви предлагаме:

  • фирмени обучения;
  • отлични условия на труд;
  • оценяване работата на служителите и стимулиране чрез възнаграждаване на индивидуалния принос;
  • възможности за професионално развитие и израстване в кариерата;
  • конкурентно и сигурно заплащане.

Присъединете се към нашия екип!

 

 

Свободни позиции

Организатор склад за Онлайн продажби Бургас

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Организатор склад за Онлайн продажби, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Бургас.

Твоите основни отговорности:

  • Извършва мониторинг на поръчки, продажби и пратки, включително проследяване на статуса им до финализиране на доставката;
  • Проверява наличностите на поръчваните стоки, следи за липси и изчерпване на количествата;
  • Отговоря за търговския вид на поръчаните стоки и за коректното им подготвяне за експедиране в срок, съгласно заявките от крайни клиенти;
  • Гарантира правилното попълване, завеждане и съхранение на документи, свързани с гаранционни срок и други съпътстващи документи;
  • Отговаря за стиковане и опаковане на поръчките, като гарантира запазване целостта на стоката по време на транспортиране;
  • Разпределя складови запаси между търговските обекти на фирмата, с цел навременно изпълнение на поръчки и оптимално снабдяване;
  • Извършва физически товаро-разтоварни дейности при необходимост, включително работа с обемни, тежки товари, съгласно стандартите за безопасност.

Търсени качества и умения:

  • Средно/Висше образование; (логистика, икономика или сродни специалности) – предимство;
  • Опит в складова дейност, експедиция или логистика – минимум 1 година е предимство;
  • Умения за работа в екип и комуникация с различни звена/отдели в компанията;
  • Силни отганизационни и координационни умения;
  • Физическа издръжливост и готовност за работа с тежки товари;
  • Компютърна грамотност;
  • Умение за работа с ERP системи и куриерски платформи;
  • Отговорност, дисциплина и внимание към детайла.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Продавач-консултант в сектор Бои и Латекси Сливен

Информация за позицията
Ние търсим нов колега за длъжността Продавач-консултант, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Бургас.


Твоите основни отговорности

  • Обслужване на клиенти в търговския обект чрез професионални консултации относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното място по установен фирмен стандарт и грижа за нейния търговски вид;
  • Поддържане реда и чистотата на работното място;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора - проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркодовете;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектора;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.


Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.


Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Експерт Продажби Бургас

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Експерт Продажби, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Администрация.

Твоите основни отговорности

  • Събира и анализира информация за строителния пазар на определения му регион: информация за клиенти, конкуренти, доставчици, строящи се и планирани за строителство обекти;
  • Следи движението на цените на стоките в конкурентни фирми и предоставя информация на ръководството на фирмата;
  • Търси и привлича нови клиенти;
  • Поддържа непрекъснати контакти с постоянните клиенти с цел оказване на внимание, набиране на актуална информация за настоящи и бъдещи потребности или увеличаване на предлагания асортимент;
  • Координира връзките и графиците на транспорта за експедиция и доставките на стоките до клиента;
  • Сключва договори за продажба и доставка на стоки с клиенти и уговаря условията на доставка и заплащане на стоката.
  • Отговаря за спазване сроковете за доставка на стока към клиента според договор, осъществява следпродажбен контрол за удовлетвореност или евентуални несъответстия в качеството, количеството.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование: висше икономическо или техническо;
  • Професионален опит: минимум 5 години, стаж в областта на търговията;
  • Търговски умения - за водене на преговори, за формулиране на търговско предложение, за разбиране нуждите на клиента, за убеждаване, за справяне с възражения, за отстояване на търговски позиции;
  • Продуктова грамотност – познаване на продуктовите характеристики на артикулите и умения за съпоставка на качествата на нашите марки с тези на конкурентните аналози;
  • Конкуретна грамотност - познаване на обкръжението от преки и непреки конкурентни фирми, техните продукти и търговските им условия.
  • Компетенции за търговски калкулации – надценки, отстъпки, трансформации, теглови дялове и променливи тегла, анализи свързани с рентабилността и ефективността на продажбите.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ в сектор Баня Казанлък

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Продавач-консултант в сектор Баня, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Казанлък.

Твоите основни отговорности:

  • Обслужване на клиенти в търговския обект чрез професионални консултации относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното място по установен фирмен стандарт и грижа за нейния търговски вид;
  • Поддържане реда и чистотата на работното място;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора: проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркодовете;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектора;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Специалист по безопасност и здраве Бургас

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Специалист по безопасност и здраве, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Администрация.

Твоите основни отговорности

  • Организира и контролира изпълнението на всички изисквания по ЗБУТ съгласно действащото законодателство;
  • Разработва, актуализира и поддържа фирмената документация по ЗБУТ, включително оценка на риска, инструкции и вътрешни правила;
  • Организира и участва при разработване и реализиране на програми за квалификация, преквалификация и инструктажи на работниците и служителите по ЗБУТ;
  • Организира и участва в разработването на правилник за вътрешен трудов ред, по отношение задълженията на длъжностните лица, работниците и служителите за осигуряване на ЗБУТ;
  • Осъществява контрол за спазване изискванията на нормативните актове и изпълнението на задълженията в тази област от работниците и служителите;
  • Координира, сътрудничи и подпомага Службата по трудова медицина, Службите за пожарна безопасност и Инспекцията по труда при изпълнение на функциите и задачите им;
  • Консултира длъжностни лица, работници и служители по прилагането на правилата за ЗБУТ.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование: степен ,,Бакалавър‘‘- специалност в областа на ЗБУТ; Трудова медицина; Инженерна безопасност или друга сходна специалност;
  • Опит като специалист ЗБУТ: минимум 2 години (за предпочитане в направления търговия, логистика или складове);
  • Допълнителни сертификати и обучения по ЗБУТ, пожарна безопасност - предимство;
  • Опит в разработване на оценки на риска, инструкции, фирмена документация и превантивни мерки;
  • Задълбочени познания на Закона за ЗБУТ и свързаните подзаконови актове;
  • Познаване на основните изисквания на трудовото законодателство;
  • Опит при работа с външни контролни органи – Инспекция по труда, Трудова медицина и др.

Ние ти предлагаме

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух.
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ в сектор Железария и Обков Бургас

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ в сектор Железария и Обков, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Бургас.

Твоите основни отговорности:

  • Обслужване на клиенти в търговския обект, чрез професионални консултации, относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното си място по установен фирмен стандарт и се грижи за нейния търговски вид;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора: проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркода;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектор в който работи;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.
  • Поддържане реда и чистотата на работното място.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Считате се за комуникативна и позитивна личност, която е ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Асистент в отдел Покупки Бургас

Информация за позицията
Ние търсим нови колеги за длъжността Асистент в отдел Покупки, които да се присъединят към екипа ни в MASTERHAUS Администрация.

Твоите основни отговорности:

  • Създава и поддържа продуктови номенклатура във фирмения софтуер, като следи за точност и актуалност;
  • Импортира продуктови данни според зададени готови параметри и изисквания;
  • Проучва и анализира цени, активности и търговска политика на конкуренцията;
  • Импортира продуктова информация за нуждите на онлайн продажбите;
  • Подготвя справки необходими за работата на Експерт Покупки и Специалист Покупки;
  • Прави трансфери между обектите;
  • Отговаря за документи, свързани с обработка и уреждане на рекламации;
  • Поддържа ежедневна комуникация с доставчици и партньори по текущи заявки и запитвания.


Търсени качества и умения:

  • Висше образование: Икономика, Бизнес администрация или сходно – предимство;
  • Oпит в покупки, логистика, администрация или работа със складови ERP системи;
  • Умение за работа с документи, фактури, и номенклатури;
  • Отлични комуникационни умения за работа с доставчици и вътрешни отдели;
  • Умение за работа в динамична среда и приотизиране на задачите;
  • Компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език: ниво B2 и по-високо;
  • Аналитично мислене.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.


Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Шофьор на автобус и товарен автомобил (категория C и D) Несебър

Информация за позицията
Ние търсим нов колега за длъжността Шофьор на автобус и товарен автомобил (категория C и D), който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Несебър.

Твоите основни отговорности:

  • Управление на автобус и/или тежкотоварен автомобил (кат. C и D);
  • Извършване на курсове по зададен график на персонал Бургас – Равда – Бургас; Стока между търговските обекти на Мастерхаус; Стоки по поръчки на клиенти (от магазина до адрес);
  • Осигуряване на безопасност и комфорт на пътниците;
  • Спазване на правилата за движение и вътрешните фирмени политики;
  • Следене на техническото състояние на превозното средство;
  • Попълване на необходимата документация (пътни листове, товарителници и др.);
  • Опазване на поверения товар, а по време на престой – вземане на необходимите мерки за неговото съхранение.


Търсени качества и умения:

  • Шофьорска книжка категории C и D;
  • Стаж като шофьор на автобус и товарен автомобил минимум 2 години;
  • Добра ориентация и умения за работа с навигационни системи;
  • Способност за поддръжка на чистота и ред в превозното средство;
  • Чисто съдебно минало;
  • Умения за извършване на ежедневни технически проверки на превозното средство;
  • Отговорност, дисциплина и добра комуникация с пътници и колеги.


Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.



Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ в сектор Бои и Латекси Бургас

Информация за позицията
Ние търсим нов колега за длъжността Продавач-консултант, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Бургас.

Твоите основни отговорности:

  • Обслужване на клиенти в търговския обект чрез професионални консултации относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното място по установен фирмен стандарт и грижа за нейния търговски вид;
  • Поддържане реда и чистотата на работното място;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора - проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркодовете;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектора;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Форма за кандидатстване