Този сайт използва "бисквитки" (cookies), с цел по-доброто обслужване на своите посетители. Научете повече.

Разбрах
Language
Свържете се с нас
Работно време онлайн магазин: Mon - Fri 08:00 till 17:00
Телефон за връзка Обади се 0700 10 321

The call to numbers starting with 0700 is charged according to your tariff plan

Изпрати съобщение Ново съобщение

Пишете ни на online@masterhaus.bg или попълнете формуляра за обратна връзка.

Вие имате високи цели, искате да работите в среда, където идеите Ви се насърчават и ценят, обичате да работите сред професионалисти? Харесвате динамична среда и сте част от хората, които правят промени за по-добро и са успешни? Тук сте на правилното място.

Ангажираните и компетентни служители са ключови за нашата организация. Човешкият ни ресурс е нашият капитал. Хората в Мастерхаус, които подхождат енергично и активно, поемат отговорност и насърчават промяна към по-добро, са тези, които допринасят за организационното развитие и движат фирмата напред. Това е причината, поради която се фокусираме върху прецизния подбор на нови кадри и непрестанното обучение и развитие на персонала в компанията.

Днес бизнесът на Мастерхаус се състои от верига хипермаркети със стоки за строителството и дома, дистрибуторска мрежа и дълъг списък от партньори. Това осигурява големи възможности за кариерно развитие за образовани професионалисти. За нас е важно, че служителите влагат своите способности и енергия в съответсвие с бизнес целите и стратегията на организацията, че ги е грижа за работата, която вършат и намират смисъл в това, което правят.

Ние в "БОШНАКОВ" ЕООД си поставяме високи цели и ги изпълняваме. Вярваме, че основнaта причина това да се случва са хората в "БОШНАКОВ" ЕООД.

Ние Ви предлагаме:

  • фирмени обучения;
  • отлични условия на труд;
  • оценяване работата на служителите и стимулиране чрез възнаграждаване на индивидуалния принос;
  • възможности за професионално развитие и израстване в кариерата;
  • гъвкаво работно време;
  • конкурентно и сигурно заплащане.

Присъединете се към нашия екип!

 

 

Vacancies

Продавач-консултант МХ Равда Равда

Фирма „Бошнаков” ЕООД е най-бързо развиващата се в своя бранш фирма в Бургас и региона. Компанията е лидер в търговията със строителни материали и стоки за бита. Успешно развиваме дейността си и разширяваме нашия екип. В тази връзка обявяваме позиция Продавач-консултант в сектор Бои и лакове в Хипермаркет Мастерхаус – гр. Равда.
Очакваме към екипа ни да се присъедини мотивиран, сериозен и отговорен към работата си служител.

Трудови ангажименти на служителя:

- Посреща и обслужва любезно клиентите в търговския обект, оказвайки компетентно съдействие при избора на стока в обекта.
- Предоставя професионални консултации на клиентите за предлаганите стоки, изтъква ползи и характеристики в качеството.
- Интересува се и търси начин за повишаване на професионалните си умения и знания за характеристиките на стоката.
- Подрежда по установен фирмен стандарт стоките в търг. зала и поддържа техния добър търговски вид. Работата е свързана с физически труд и натоварване.
- Работи в сътрудничество с отдел Доставки и предоставя информация за потребителските тенденции, за търсенето от страна на клиентите.
- Подкрепя процеса получаване на стока (при доставка проверява количеството, вида, баркода й. При несъответствия информира отдел Доставки и Управителя на търговския обект).
- Оказва съдействие при извършване на ревизии на стоките и солидарно с екипа носи отговорност за резултатите от тях.
- Спазва утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.

Акценти към позицията:

* Завършено образование (минимум средно).
* Много добро владеене на български език /писмено и говоримо/.
* Търговски умения.
* Компютърна грамотност.
* Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда.
* Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на високи резултати,
* Желание за развитие в областта на търговията и услугите.

Нашето предложение:

* Осигурен служебен транспортОтлични условия на труд в компания лидер в региона, трудов договор съобразен с трудовото законодателство.
* Отлично възнаграждение и бонуси, обвързани с постигнати резултати.
* Динамична работа в добре работещ и мотивиран колектив.
* Фирмени и продуктови обучения за повишаване нивото на компетенции.
* Допълнителни социални придобивки.
Мастерхаус е място, където имате възможност да сте част от голям екип и да работите в обстановка на подкрепа и с възможности да учите нови и нови неща.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, изпратете следните документи:
CV с актуална снимка
Препоръки от предходен работодател /препоръчително/.

Работната позиция е подходяща за кандидати с ТЕЛК и с трайни увреждания по ЗЗХУ и ППЗЗХУ. Необходимо е кандидатите да отговарят на описаните изисквания при условие, че отговарят на описаните изисквания и могат да извършват физическа работа със средно ниво на натовареност.

НИЕ ГАРАНТИРАМЕ, ЧЕ:
Вашите данни са защитени съгласно ЗЗЛД

За интервю ще се свържем само с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Заместник управител Бургас

Отговорности и трудови ангажименти към Заместник управителя:
• Организира цялостната дейност на екипа в търговския обект за ефективно и качествено обслужване на клиентите.
• Участва в изготвянето и контрола на работния график на персонала.
• Отговоря за постигане на поставените цели за продажби чрез насърчаване и мотивиране на всеки член от екипа.
• Наблюдава качеството на обслужване от продавач-консултантите. Подпомага дейността на продажби, когато е необходимо.
• Преценява нивото на професионална компетентност у продавач-консултантие, инициира и съдейства при организирани обучения.
• Подпомага процесите при изпълнени на задачи свързани с маркетингови, промоционални и сезонни активности.
• Осъществява контрол на налична стока като не допуска свръх запаси или недостиг на стока.
• В екип с отдел Доставки, участва с идеи за подбор и селекция на нова стока за магазина.
• Съблюдава за подредбата на стоката, коректността на ценови етикети, хигиена на работнто място и персонала.

Специфични функции на Заместник управителя:
• Носи солидарна отговорност за опазване на стоково-материалните ценности.
• Проявява любознателност, интересува се от новостите и развива професионалните и личните си умения.
• Зам. управителят проследява спазването на правилата за вътрешния трудов ред, здравословните и безопасни условия на труд.
• Участва в продуктови и професионални обучения.

Професионалният профил на Заместник управител в Мастерхаус е:
• Висше икономическо образование
• Опит в управление на екипи, търговски опит /опит с продажба на строителни материали и стоки за дома и ремонта, ще се счита като предимство/.
• Компютърни умения, работа с офис програми.
• Комуникативни умения и социална ориентираност.
• С умения да взема решения, да разрешава конфликтни и кризисни ситуации с високо ниво на отговорност.
• С умения да мотивира и сплотява екип.

Ние предлагаме:
• Целогодишна работа с ТД в стабилна компания, известна и водеща регионална работодателска марка.
• Отлично възнаграждение, допълнителни финансови стимули за постигнати резултати и реални осигуровки.

Ако предложението Ви допада и отговоряте на профилнате характеристики, моля изпратете Вашата автобиография CV и мотивационно писмо, с които да ни убедите да Ви поканим на интервю.

Кандидатствай
Форма за кандидатстване