Свържете се с нас
Работно време онлайн магазин: Понеделник – Петък от 8:00 до 18:00
Събота и Неделя от 8:00 до 17:00
Телефон за връзка 0700 10 321 0875 303 000

Обаждането към универсален номер се таксува съгласно тарифния Ви план към номера 0700

Изпрати съобщение Ново съобщение

Пишете ни на [email protected] или попълнете формуляра за обратна връзка.

Вие имате високи цели, искате да работите в среда, където идеите Ви се насърчават и ценят, обичате да работите сред професионалисти? Харесвате динамична среда и сте част от хората, които правят промени за по-добро и са успешни? Тук сте на правилното място.

Ангажираните и компетентни служители са ключови за нашата организация. Човешкият ни ресурс е нашият капитал. Хората в Мастерхаус, които подхождат енергично и активно, поемат отговорност и насърчават промяна към по-добро, са тези, които допринасят за организационното развитие и движат фирмата напред. Това е причината, поради която се фокусираме върху прецизния подбор на нови кадри и непрестанното обучение и развитие на персонала в компанията.

Днес бизнесът на Мастерхаус се състои от верига хипермаркети със стоки за строителството и дома, дистрибуторска мрежа и дълъг списък от партньори. Това осигурява големи възможности за кариерно развитие за образовани професионалисти. За нас е важно, че служителите влагат своите способности и енергия в съответсвие с бизнес целите и стратегията на организацията, че ги е грижа за работата, която вършат и намират смисъл в това, което правят.

Ние в "БОШНАКОВ" ЕООД си поставяме високи цели и ги изпълняваме. Вярваме, че основнaта причина това да се случва са хората в "БОШНАКОВ" ЕООД.

Ние Ви предлагаме:

  • фирмени обучения;
  • отлични условия на труд;
  • оценяване работата на служителите и стимулиране чрез възнаграждаване на индивидуалния принос;
  • възможности за професионално развитие и израстване в кариерата;
  • конкурентно и сигурно заплащане.

Присъединете се към нашия екип!

 

 

Свободни позиции

Продавач-консултант в сектор Бои и Латекси Сливен

Информация за позицията
Ние търсим нов колега за длъжността Продавач-консултант, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Бургас.


Твоите основни отговорности

  • Обслужване на клиенти в търговския обект чрез професионални консултации относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното място по установен фирмен стандарт и грижа за нейния търговски вид;
  • Поддържане реда и чистотата на работното място;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора - проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркодовете;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектора;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.


Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.


Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Експерт Продажби Бургас

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Експерт Продажби, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Администрация.

Твоите основни отговорности

  • Събира и анализира информация за строителния пазар на определения му регион: информация за клиенти, конкуренти, доставчици, строящи се и планирани за строителство обекти;
  • Следи движението на цените на стоките в конкурентни фирми и предоставя информация на ръководството на фирмата;
  • Търси и привлича нови клиенти;
  • Поддържа непрекъснати контакти с постоянните клиенти с цел оказване на внимание, набиране на актуална информация за настоящи и бъдещи потребности или увеличаване на предлагания асортимент;
  • Координира връзките и графиците на транспорта за експедиция и доставките на стоките до клиента;
  • Сключва договори за продажба и доставка на стоки с клиенти и уговаря условията на доставка и заплащане на стоката.
  • Отговаря за спазване сроковете за доставка на стока към клиента според договор, осъществява следпродажбен контрол за удовлетвореност или евентуални несъответстия в качеството, количеството.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование: висше икономическо или техническо;
  • Професионален опит: минимум 5 години, стаж в областта на търговията;
  • Търговски умения - за водене на преговори, за формулиране на търговско предложение, за разбиране нуждите на клиента, за убеждаване, за справяне с възражения, за отстояване на търговски позиции;
  • Продуктова грамотност – познаване на продуктовите характеристики на артикулите и умения за съпоставка на качествата на нашите марки с тези на конкурентните аналози;
  • Конкуретна грамотност - познаване на обкръжението от преки и непреки конкурентни фирми, техните продукти и търговските им условия.
  • Компетенции за търговски калкулации – надценки, отстъпки, трансформации, теглови дялове и променливи тегла, анализи свързани с рентабилността и ефективността на продажбите.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ в сектор Баня Сливен

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Продавач-консултант в сектор Баня, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Сливен.

Твоите основни отговорности:

  • Обслужване на клиенти в търговския обект чрез професионални консултации относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното място по установен фирмен стандарт и грижа за нейния търговски вид;
  • Поддържане реда и чистотата на работното място;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора: проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркодовете;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектора;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Специалист по безопасност и здраве Бургас

Информация за позицията

Ние търсим нов колега за длъжността Специалист по безопасност и здраве, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Администрация.

Твоите основни отговорности

  • Организира и контролира изпълнението на всички изисквания по ЗБУТ съгласно действащото законодателство;
  • Разработва, актуализира и поддържа фирмената документация по ЗБУТ, включително оценка на риска, инструкции и вътрешни правила;
  • Организира и участва при разработване и реализиране на програми за квалификация, преквалификация и инструктажи на работниците и служителите по ЗБУТ;
  • Организира и участва в разработването на правилник за вътрешен трудов ред, по отношение задълженията на длъжностните лица, работниците и служителите за осигуряване на ЗБУТ;
  • Осъществява контрол за спазване изискванията на нормативните актове и изпълнението на задълженията в тази област от работниците и служителите;
  • Координира, сътрудничи и подпомага Службата по трудова медицина, Службите за пожарна безопасност и Инспекцията по труда при изпълнение на функциите и задачите им;
  • Консултира длъжностни лица, работници и служители по прилагането на правилата за ЗБУТ.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование: степен ,,Бакалавър‘‘- специалност в областа на ЗБУТ; Трудова медицина; Инженерна безопасност или друга сходна специалност;
  • Опит като специалист ЗБУТ: минимум 2 години (за предпочитане в направления търговия, логистика или складове);
  • Допълнителни сертификати и обучения по ЗБУТ, пожарна безопасност - предимство;
  • Опит в разработване на оценки на риска, инструкции, фирмена документация и превантивни мерки;
  • Задълбочени познания на Закона за ЗБУТ и свързаните подзаконови актове;
  • Познаване на основните изисквания на трудовото законодателство;
  • Опит при работа с външни контролни органи – Инспекция по труда, Трудова медицина и др.

Ние ти предлагаме

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух.
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Асистент в отдел Покупки Бургас

Информация за позицията
Ние търсим нови колеги за длъжността Асистент в отдел Покупки, които да се присъединят към екипа ни в MASTERHAUS Администрация.

Твоите основни отговорности:

  • Създава и поддържа продуктови номенклатура във фирмения софтуер, като следи за точност и актуалност;
  • Импортира продуктови данни според зададени готови параметри и изисквания;
  • Проучва и анализира цени, активности и търговска политика на конкуренцията;
  • Импортира продуктова информация за нуждите на онлайн продажбите;
  • Подготвя справки необходими за работата на Експерт Покупки и Специалист Покупки;
  • Прави трансфери между обектите;
  • Отговаря за документи, свързани с обработка и уреждане на рекламации;
  • Поддържа ежедневна комуникация с доставчици и партньори по текущи заявки и запитвания.


Търсени качества и умения:

  • Висше образование: Икономика, Бизнес администрация или сходно – предимство;
  • Oпит в покупки, логистика, администрация или работа със складови ERP системи;
  • Умение за работа с документи, фактури, и номенклатури;
  • Отлични комуникационни умения за работа с доставчици и вътрешни отдели;
  • Умение за работа в динамична среда и приотизиране на задачите;
  • Компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език: ниво B2 и по-високо;
  • Аналитично мислене.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.


Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Шофьор на автобус и товарен автомобил (категория C и D) Несебър

Информация за позицията
Ние търсим нов колега за длъжността Шофьор на автобус и товарен автомобил (категория C и D), който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Несебър.

Твоите основни отговорности:

  • Управление на автобус и/или тежкотоварен автомобил (кат. C и D);
  • Извършване на курсове по зададен график на персонал Бургас – Равда – Бургас; Стока между търговските обекти на Мастерхаус; Стоки по поръчки на клиенти (от магазина до адрес);
  • Осигуряване на безопасност и комфорт на пътниците;
  • Спазване на правилата за движение и вътрешните фирмени политики;
  • Следене на техническото състояние на превозното средство;
  • Попълване на необходимата документация (пътни листове, товарителници и др.);
  • Опазване на поверения товар, а по време на престой – вземане на необходимите мерки за неговото съхранение.


Търсени качества и умения:

  • Шофьорска книжка категории C и D;
  • Стаж като шофьор на автобус и товарен автомобил минимум 2 години;
  • Добра ориентация и умения за работа с навигационни системи;
  • Способност за поддръжка на чистота и ред в превозното средство;
  • Чисто съдебно минало;
  • Умения за извършване на ежедневни технически проверки на превозното средство;
  • Отговорност, дисциплина и добра комуникация с пътници и колеги.


Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.



Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ в сектор Бои и Латекси Бургас

Информация за позицията
Ние търсим нов колега за длъжността Продавач-консултант, който да се присъедини към екипа ни в MASTERHAUS Бургас.

Твоите основни отговорности:

  • Обслужване на клиенти в търговския обект чрез професионални консултации относно продуктовите характеристики на стоките;
  • Подреждане на стоката на работното място по установен фирмен стандарт и грижа за нейния търговски вид;
  • Поддържане реда и чистотата на работното място;
  • Участие в процеса по получаване на стока в сектора - проверка на наличности, търговски вид, коректност на баркодовете;
  • Участие в провеждането на ревизии в сектора;
  • Спазване на утвърдените работни стандарти, фирмените правила и трудова дисциплина.

Търсени качества и умения:

  • Завършено образование (минимум средно);
  • Търговски умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Екипна принадлежност и умение за работа в динамична среда;
  • Комуникативна и позитивна личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние ти предлагаме:

  • Стабилна работа в утвърдена компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Въвеждащо обучение и менторска подкрепа за бърза адаптация;
  • Динамична и предизвикателна работна среда с възможност за развитие;
  • Работна среда, която насърчава сътрудничество и екипен дух;
  • Трудов договор;
  • 200 лева ваучери за храна;
  • Тримесечен и годишен бонус за постигнати резултати;
  • Добавка Великден;
  • Застраховка Живот и злополука (24/7 в страната и чужбина);
  • 10% отстъпка в търговски обекти MASTERHAUS;
  • Регулярни обучения (продуктови, търговски, вътрешно-фирмени);
  • Допълнителен отпуск при определен фирмен стаж;
  • 500 лева бонус при раждане или осиновяване на дете.

Защо MASTERHAUS е твоето място

Бошнаков ЕООД, създадена през 1991 г., е стабилна компания в търговията със строителни материали и продукти за ремонт. Собственик на търговската марка MASTERHAUS, тя е изградена върху принципите на лоялност, стабилност и коректност, поддържайки дългогодишни отношения с клиенти и партньори. С ясни цели за разширяване на пазарите и обогатяване на продуктовата гама с иновативни решения, Бошнаков ЕООД се стреми към устойчив растеж и развитие.

Предлагаме сигурна работа, коректни условия и възможности за развитие в динамична и приятелска среда. Нашият екип е сплотен и отзивчив, винаги готов да подкрепи новите си колеги.

Ако търсите стабилност и кариерно развитие, изпратете своето CV със снимка. Ще се свържем с одобрените кандидати.

Кандидатствай
Форма за кандидатстване